Functie omschrijving
Binnen het IT team ben jij als application servicedesk engineer het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers van Microsoft Dynamics 365.
Collega’s komen met diverse vragen bij je en jij bent het eerste aanspreekpunt om ze weer verder op weg te helpen. Als je de vraag niet kunt beantwoorden dan schakel je met de key users of met een externe partner.
Om de voortgang goed te kunnen bewaken houd je de tickets bij in het ticketsysteem.
Daarnaast kijk je kritisch naar de processen en doe je suggesties voor aanpassingen en verbeteringen.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Je beantwoordt vragen van eindgebruikers voor de applicatie Microsoft Dynamics 365;
- Je houdt je kennis en vaardigheden up-to-date om een snelle en effectieve oplossing te realiseren;
- Als het nodig is heb je rechtstreeks contact met de leverancier;
- Je bent het eerste aanspreekpunt op het gebied van Microsoft Dynamics 365. Hierbij maak je gebruik van op ITIL-gebaseerde operationele procedures;
- Je registreert nauwkeurig alle incidenten;
- Je maakt documentatie over veelgestelde vragen;
- Kleine verbeterprojecten werk je zelfstandig uit.
Functie eisen
- Je hebt ervaring met Microsoft Dynamics 365;
- 32-40 uur per week;
- De voertaal binnen de organisatie is Engels daarom heb je een goede beheersing van de Engelse taal (in woord en geschrift).
Competenties
- Je hebt een hands-on mentaliteit en kunt procesverbeteringen aansturen;
- Je kunt goed om gaan met ad hoc verzoeken;
- Je kunt zowel zelfstandig werken als in een team samenwerken;
- Je bent stressbestendig;
- Je hebt affiniteit met het doorgronden en verbeteren van processen en workflows.
Bedrijfsprofiel
Deze internationale organisatie heeft een sterke expertise in productontwikkeling, registratie en marketing. De organisatie heeft onder andere vestigingen in Europa en Noord-Amerika.
Je komt te werken in een snelgroeiend bedrijf dat gespecialiseerd is in de ontwikkeling en distributie beschermingsmiddelen voor de landbouwsector. Waarbij zij zich richten op een sterke marktgerichte aanpak die rekening houdt met de vraag van de hedendaagse landbouw.
De cultuur van deze organisatie is warm en collegiaal en er heerst een goede sfeer. Binnen de organisatie is veel ruimte om eigen invulling te geven aan de werkzaamheden. Daarnaast is er een prettige werk/privé balans.
Arbeidsvoorwaarden
- Goed salaris
- 13de maand
- Bonusregeling
- Opleidingsmogelijkheden
- Mogelijkheid tot hybride werken (60% kantoor-40% vanuit huis)
Interesse?
Heb je interesse in deze vacature? Of heb je nog vragen? Neem dan contact met mij op via irene@keurcommunicatie.nl of bel 06-53452305.
Direct solliciteren? Dat kan natuurlijk ook! Klik dan rechts op de knop solliciteren en vul je gegevens in
Wat onderscheidt mij van andere recruitment consultants? Persoonlijke aanpak in het hele proces met daarbij een ruime management ervaring.
Connect met mij op LinkedIn.